Dintotdeauna m-au fascinat reclamele la parfumuri tocmai pentru ca mi se pare ca necesita multa creativitate pentru a reusi sa reproduci in vizual o aroma. Recunosc ca sunt poate, superficiala, dar o reclama care ma fascineaza ma convinge cel putin sa testez parfumul. Iar asta este un rezultat remarcabil, data fiind invazia de parfumuri din magazine.

Desi initial as fi inclinat pentru povestea frumos istorisita in commercial-ul cu Nicole Kidman, pentru Chanel No 5, iata ca pe primul loc in topul preferintelor mele se afla Parisienne YSL, alaturi Kate Moss, o aparitie tulburatoare.

Intregul film apare in tonuri de negru-cenusiu si roz-cenusiu, intocmai ca sticla de parfum, si ne dezvaluie o pariziana sexy, rafinata, cu o tona de sex-appeal.

Desi nu imi place Nicole Kidman (poate sunt subiectiva si tocmai din acest motiv pica pe locul doi), povestea pare rupta dintr-un basm in care au fost inserate cateva scene de Hollywood.

Ca un scurtmetraj despre pregatirile din culisele unei prezentari de moda, Charlize Theron pare ca ia de la fiecare personaj un atribut garantat de parfumul J’Adore, de la Dior: eleganta lui Grace Kelly, determinarea lui Marlene Dietrich si sexualitatea lui Marylin Monroe. Acest trio de calitati ii asigura succesul pe catwalk.

Mare fan al Nataliei Vodianova, reclama pentru Euphoria, by Calvin Klein, m-a cucerit din prima clipa. Cadrele ne duc cu gandul la geneza parfumului, la esentele in care este invaluita Natalia.

Citeste si: