Dintotdeauna m-au fascinat reclamele la parfumuri tocmai pentru ca mi se pare ca necesita multa creativitate pentru a reusi sa reproduci in vizual o aroma. Recunosc ca sunt poate, superficiala, dar o reclama care ma fascineaza ma convinge cel putin sa testez parfumul. Iar asta este un rezultat remarcabil, data fiind invazia de parfumuri din magazine.

Desi initial as fi inclinat pentru povestea frumos istorisita in commercial-ul cu Nicole Kidman, pentru Chanel No 5, iata ca pe primul loc in topul preferintelor mele se afla Parisienne YSL, alaturi Kate Moss, o aparitie tulburatoare.

Intregul film apare in tonuri de negru-cenusiu si roz-cenusiu, intocmai ca sticla de parfum, si ne dezvaluie o pariziana sexy, rafinata, cu o tona de sex-appeal.

Desi nu imi place Nicole Kidman (poate sunt subiectiva si tocmai din acest motiv pica pe locul doi), povestea pare rupta dintr-un basm in care au fost inserate cateva scene de Hollywood.

Ca un scurtmetraj despre pregatirile din culisele unei prezentari de moda, Charlize Theron pare ca ia de la fiecare personaj un atribut garantat de parfumul J’Adore, de la Dior: eleganta lui Grace Kelly, determinarea lui Marlene Dietrich si sexualitatea lui Marylin Monroe. Acest trio de calitati ii asigura succesul pe catwalk.

Mare fan al Nataliei Vodianova, reclama pentru Euphoria, by Calvin Klein, m-a cucerit din prima clipa. Cadrele ne duc cu gandul la geneza parfumului, la esentele in care este invaluita Natalia.

Citeste si:

  • Unde mi-e basca de ploaie?Unde mi-e basca de ploaie? De ceva timp am cochetat cu ideea unui outfit 100% frantuzesc. Mai mult decat atat, ma […]
  • Urasc zilele de luniUrasc zilele de luni Da, suna a cliseu, insa chiar detest zilele de luni. Ma misc in reluare, nu ma pot […]
  • Summer dream. SfarsitulSummer dream. Sfarsitul In urma cu putin timp am dat peste aceasta poza, postata pe Facebook de VforVintage, si […]
  • Ca orice fata normalaCa orice fata normala Ca orice fata normala de pe Pamantu' asta, cu 2 luni inainte am inceput sa ma gandesc la […]