In contradictie totala cu vremea vitrega, Versace si H&M lanseaza o noua colectie, care, la o prima privire, ne face sa uitam ca iarna si-a intrat in drepturi si sa visam nostalgic la zilele de vara. Cum spuneam, cele doua branduri si-au unit fortele inca o data, impinsi de succesul colectiei Versace pentru H&M  din sezonul precedent.

Noua colectie Cruise ne pune fata in fata cu piese delicioase, dulci…mult prea dulci. Chiar daca liniile sunt simple, nici de data aceasta Donatella Versace nu a facut rabat de la imprimeurile colorate, optimiste si ultracunoscutele logo-uri, prezente atat la nivelul accesoriilor, cat si al hainelor.

Asadar, laitmotivul noii colectii sunt fructele, asezonate cu logo-ul Versace, auriu ca intotdeauna, si cu fluturasi prinsi in bratari, in cercei. Culori vesele (lila, albastru, roz) combinate cu vedeta verii (Albul) ne amintesc, in trecere, de copilarie.

Colectia este disponibila numai in Austria, Danemarca, Finlanda, Germania, Olanda, Norvegia, Suedia si Marea Britanie. Exclusiv online. Din pacate, se pare ca intreaga colectia a fost epuizata in numia cateva ore de la publicarea articolelor pe site.

Nu-i nimic, le puteti cumpara de pe eBay, ce-i drept la sume chiar de patru ori mai mari.

Citeste si: