Exista o suta. Ba nu, o mie de exercitii care te ajuta sa iti lucrezi abdomenul, insa niciunul nu este cu adevarat eficient daca trisezi la capitolul alimentatie. Pentru ca, peste muschii cu greu lucrati la sala, se asaza amenintator stratul de … grasime, if your middle name is „Si o portie mare de cartofi prajiti”. So, prima regula, renunta la carbohidrati, ceafa de porc, cartofi prajiti, fast-food, sosuri (in special, cele cumparate din comert), paine, paste, mezeluri, preparate din carne tocata samd.

Umple frigiderul cu legume, cu cat mai colorate cu atat mai bune. Salatele sa fie cat mai inchise la culoare si cat mai putin asezonate cu sosuri sau mixuri delicioase   de branzeturi. Inlocuieste carnea de porc, pui (din comert) cu cea de curcan sau, si mai bine, cu peste.

Abia apoi te poti intreba de ce nu se vad rezultatele 😀

In alte ordine de idei, iata 3 exercitii super simple, care te ajuta sa iti tonifiezi musculatura abdominala. 3×20 de repetari. Daca vrei sa arzi si ceva calorii, incearca sa le faci fara pauza. Important: lasa muschii sa se refaca, nu iti lucra abdomenul in fiecare zi. Incearca cel mult de 2 ori/saptamana.

Ready, steady, GO!

Exercise 1

exercise1-2

abs

exercise1

step2

Exercise 2

exercise2

exercise2-step2

exercise2-step3

Exercise 3

exercise3

exercise3-step2

That’s all, folks!

Citeste si: