Usor nu este sa incluzi in rutina zilnica sportul. Dar nici greu. Este mai mult o chestiune de vointa, insa o data ce o apuci pe calea asta, iti spun, are sa fie ca un drog. Uita-te la mine, sunt complet scrantita. Daca trec 2 zile fara sa transpir (si nu, nu ma refer la drumul cu metroul), ma apuca nebunia. Am senzatia ca muschii mi se atrofiaza, ca nu fac nimic pentru mine, ca nu fac nimic cu viata mea.

Mama zice ca incep sa o iau razna. Se prea poate sa aiba dreptate. Insa prefer sa o iau pe aratura facand sport decat facand alte nefacute 😀 Si cum ziceam zilele trecute ca incerc sa-mi controlez demonii in directii constructive, depedenta mea de sport se va transforma intr-o serie de tutoriale despre fund, picioare, abdomen, brate. Una peste alta, intr-un stil de viata care iti asigura un corp echilibrat & sanatos. Unde mai pui ca, dupa o serie de exercitii matinale, esti ca un titirez toata ziua, Nu exista energizant mai bun.

Long story short, incepem cu fundul 😀 Si cu picioarele. Ca doar o grupa de muschi niciodata nu lucreaza singura. Faceti fiecare exercitiu de 20 ori, in 4 serii.  Incercati sa nu faceti pauze prea mari intre ele, daca vreti sa ardeti ceva mai multe calorii. Totodata, daca vreti sa va faceti viata mai grea, luati si greutati.

Tot pe aceasta cale tin sa le multumesc celor de la Stay Fit Gym, ca mi-au permis sa ma destrabalez.

Ready, steady, GO!

Exercise 1

brazilian but exercise

fitness

execitiul1

Exercise 2

step1

step2

step3

Exercise 3

fitness1

fitness2

Exercise 4

pasul1

pasul2

pasul3

That’s all, folks!

Citeste si: